Adopció de mesures correctores de l'impacte ambiental en vies de circulació : el cas de l'autopista del Garraf

Autors/ores

  • Valentí Zapater

Resum

La construcció, prop de Barcelona, de l'autopista del Garraf, alternativa a les costes del Garraf i continuació de l'A-16, es va començar l'octubre del 1989 sense cap Avaluació d'Impacte Ambiental (AIA) prèvia. Per tal de poder dissenyar mesures correctores d'impacte es va fer un estudi del medi i es va confrontar amb el projecte. Aquest estudi del medi es diferencia de l'Avaluació d'Impacte Ambiental (que es va fer posteriorment) en què: només s'analitzen aquells impactes susceptibles d'ésser corregits. En el cas que ens ocupa s'explica tot el procés seguit des del disseny de les mesures correctores fins a la seva aplicació i seguiment posterior, tot comparant-ho amb el que seria un cas ideal hipotètic. 

Publicades

15-09-2006

Com citar

Zapater, V. (2006). Adopció de mesures correctores de l’impacte ambiental en vies de circulació : el cas de l’autopista del Garraf. Documents d’Anàlisi Geogràfica, 24, 131–145. https://doi.org/10.5565/rev/dag.1072

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.