Adopció de mesures correctores de l'impacte ambiental en vies de circulació : el cas de l'autopista del Garraf
Resum
La construcció, prop de Barcelona, de l'autopista del Garraf, alternativa a les costes del Garraf i continuació de l'A-16, es va començar l'octubre del 1989 sense cap Avaluació d'Impacte Ambiental (AIA) prèvia. Per tal de poder dissenyar mesures correctores d'impacte es va fer un estudi del medi i es va confrontar amb el projecte. Aquest estudi del medi es diferencia de l'Avaluació d'Impacte Ambiental (que es va fer posteriorment) en què: només s'analitzen aquells impactes susceptibles d'ésser corregits. En el cas que ens ocupa s'explica tot el procés seguit des del disseny de les mesures correctores fins a la seva aplicació i seguiment posterior, tot comparant-ho amb el que seria un cas ideal hipotètic.
Publicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2006 Valentí Zapater

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.