Els continguts sobre el medi natural en el currículum de les ciències socials

Autores/as

  • Rosa Ascón i Borràs

Resumen

L'article es fa ressò de la polèmica que suscita la inclusió dels coneixements sobre el medi natural en un currículum de les ciències socials. Presenta una proposta de programació que s'organitza al voltant de quatre idees eix: el medi com a escenari per a la vida i les activitats humanes; el medi com a risc; el medi com a recurs, i, finalment, els impactes ecològics derivats de la vida i de les activitats humanes. En una segona part es comenta la importància de la cartografia com a procediment genuïnament geogràfic i s'acaba remarcant com l'estudi del medi natural pot contribuir a conscienciar els alumnes sobre la importància de respectar el patrimoni natural.

Publicado

15-09-1992

Cómo citar

Ascón i Borràs, R. (1992). Els continguts sobre el medi natural en el currículum de les ciències socials. Documents d’Anàlisi Geogràfica, 21, 155–166. https://doi.org/10.5565/rev/dag.1166

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.