Els continguts sobre el medi natural en el currículum de les ciències socials

Autors/ores

  • Rosa Ascón i Borràs

Resum

L'article es fa ressò de la polèmica que suscita la inclusió dels coneixements sobre el medi natural en un currículum de les ciències socials. Presenta una proposta de programació que s'organitza al voltant de quatre idees eix: el medi com a escenari per a la vida i les activitats humanes; el medi com a risc; el medi com a recurs, i, finalment, els impactes ecològics derivats de la vida i de les activitats humanes. En una segona part es comenta la importància de la cartografia com a procediment genuïnament geogràfic i s'acaba remarcant com l'estudi del medi natural pot contribuir a conscienciar els alumnes sobre la importància de respectar el patrimoni natural.

Publicades

15-09-1992

Com citar

Ascón i Borràs, R. (1992). Els continguts sobre el medi natural en el currículum de les ciències socials. Documents d’Anàlisi Geogràfica, 21, 155–166. https://doi.org/10.5565/rev/dag.1166

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.